Veel gestelde vragen

FAQ veel gestelde vragen informatie info isolatieheld

Veel gestelde vragen:

Wat is isolatie?

Isolatiemateriaal heeft als functie het behoudt van temperatuur. Daarvoor geldt dus in de winter warmte vasthouden en in de zomer het koel houden van uw huis. Voorkom daarom schommelingen in de temperatuur in uw huis. Daarnaast heeft het veel effect op uw energierekening. Met de alsmaar stijgende energiekosten kunt u veel besparen. Verder dient isolatiemateriaal in veel gevallen ook om geluid (akoestiek) tegen te houden. Hieronder veel gestelde vragen die wij ontvangen.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt geleverd binnen 1 tot 3 werkdagen. Wij zijn altijd voorzien van genoeg voorraad en bijbestellen is altijd snel geregeld.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Iedere werkdag tussen 9:00-18:00 kunt u bestellingen gratis af halen bij ons kantoor in Hilvarenbeek (vlakbij Tilburg).

Moet ik verzendkosten betalen?

Afhankelijk van de grootte van uw bestelling zijn wij genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. Grote bestellingen leveren wij uiteraard gratis. Aan de rechterkant in uw scherm bevinden zich onze scherpe tarieven. 

Kan ik subsidie krijgen op het plaatsen van isolatiemateriaal?

Ja dat kan! Maar het is per situatie verschillend, wij verwijzen u graag door naar onze subsidie pagina.

Moet ik verzendkosten betalen?

Afhankelijk van de grootte van uw bestelling zijn wij genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. Grote bestellingen leveren wij uiteraard gratis. Aan de rechterkant in uw scherm bevinden zich alle tarieven.

Betaalmethodes vanuit Nederland en België?

Wij accepteren iDeal, Visa, Bancontact, Mastercard en Maestro. Zowel vanuit Nederland als België kunt u gemakkelijk betalen.

Bestelling toch annuleren?

Per ongelijk het verkeerde product besteld? U kunt uw bestelling annuleren zonder reden. Neem indien gerust

contact met ons op. Mocht u al betaald hebben, dan zorgen we uiteraard dat uw geld netjes terug komt op uw rekening.